Μετά από ένα πολύ καλό υδρολογικά τετράμηνο(Νοέμβριος 09-Φεβρουάριος 10) οι βροχές μας εγκατέλειψαν με την έλευση του Μαρτίου(αντίθετα ήρθε βροχή από δυσάρεστες ειδήσεις). Η ξηρασία άρχισε να γίνεται έντονη σε πολλές αμπελουργικές περιοχές. Τις τελευταίες μέρες όμως έχουμε σ'όλη σχεδόν την χώρα βροχές. Το ενθαρρυντικό είναι ότι συνδυάζονται με χαμηλές θερμοκρασίες και ρεύματα αέρα ώστε δεν κάνουν πιθανή την εκδήλωση περονόσπορου κλπ. Θα πάμε σε ένα πολύ καλό τρύγο? 5/2010 Γ.Α. |
|
Στην εποχή της κρίσης οι προσφορές των super markets πολλαπλασιάζονται με στόχο να κερδίσουν τον καταναλωτή. Σημαντικό τμήμα τους, ειδικά σε περιόδους εορτών, καταλαμβάνει το κρασί. Σε διάφορες συσκευασίες, γυάλινες φιάλες, ασκούς κάθε μεγέθους συνοδεύει την αγορά κρέατος και πολλών άλλων προϊόντων. Ως εδώ τίποτα το μεμπτό, το αντίθετο, είναι ελπιδοφόρο που τα τμήματα marketing θεωρούν πως το κρασί σαν προσφορά είναι κάτι ελκυστικό για την πλειοψηφία των καταναλωτών. Σε όλα όμως υπάρχει ένα μέτρο, πρόσφατα μεγάλη αλυσίδα πρόσφερε φιάλη 0.75 Τοπικού Οίνου(μάλιστα!) με την αγορά μεγάλης συσκευασίας χαρτιών υγείας. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα, η συγκεκριμένη εικόνα δεν παρουσιάζει αυτό που είναι και αυτά που φιλοδοξεί να αντιπροσωπεύει το προϊόν που λέγεται κρασί 4/2010 |
|
Η σκηνή από πρόσφατο επισόδειο της γνωστής(για τους οπαδούς της μικρής οθόνης) τηλεοπτικής σειράς «Η ζωή της άλλης» Ο ένας από τους πρωταγωνιστές καλεί γνωστή του σε επίσημο γεύμα στο σπίτι του. Εκεί ανάμεσα στα άλλα, με σκοπό να την εντυπωσιάσει, ετοιμάζεται να ανοίξει μια φιάλη κρασί. Με στόμφο αναγγέλλει ότι πρόκειται να δοκιμάσουν ένα καταπληκτικό chardonnay που έχει επιλέξει για την περίσταση. Η κυρία ενθουσιασμένη και προφανώς φίλος της γαλλικής ποικιλίας, περιμένει ανυπόμονη το πρώτο ποτήρι. Η φιάλη ανοίγεται και το chardonnay γεμίζει τα ποτήρια, ένα βαθύχρωμο ερυθρό chardonnay! Το δοκιμάζουν, ξαναγεμίζουν τα ποτήρια και σχολιάζουν την υψηλή ποιότητα του ερυθρού chardonnay. Απουσιάζει που απουσιάζει το κρασί από το τηλεοπτικό πεδίο, τουλάχιστον όταν κατά τύχη εμφανίζεται μη μπερδεύουμε τελείως τον κόσμο. 3/2010 Γ.Α. |
|
Ο Διεθνής Διαγωνισμός Οίνου Θεσσαλονίκης, μοναδικός υπό την αιγίδα του O.I.V. στην Ελλάδα δεν αποτελεί μόνο ένα κορυφαίο οινικό γεγονός αλλά και μία σπουδαία εκδήλωση που αφορά σε ένα δυναμικό προϊόν όπως είναι σήμερα το ελληνικό κρασί Δεν αντιμετωπίζεται όμως έτσι από το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ έντυπων και ηλεκτρονικών. Είναι λυπηρό ότι ένα γεγονός που από την φύση του -διαγωνισμός όχι έκθεση- έχει όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτεί μια ενδιαφέρουσα τηλεοπτικά κάλυψη, έχει τη μικρότερη δυνατή. Πιστεύουμε ότι από την επόμενη εκδήλωση πρέπει να γίνουν σημαντικά βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση, στην αντίθετη περίπτωση αντί για μεγάλη ευκαιρία θα μετατραπεί σε ένα ακόμα επεισόδιο εσωστρέφειας του κλάδου. |
|
Η GreekWineLand συμμετέχει στην ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ, Σάββατο 28 Μαρτίου 2009, 20:30 Η Ώρα της Γης (EARTH HOUR) ξεκίνησε ως μία εκστρατεία ευαισθητοποίησης που καλούσε τους πολίτες του Σίδνεϊ για να σβήσουν τα φώτα τους ένα βράδυ, για μια ώρα. Η ενέργεια αυτή σύντομα μετατράπηκε σε μία από τις μεγαλύτερες πρωτοβουλίες ενάντια στην κλιματική αλλαγή παγκοσμίως. Φέτος, στις 20.30 το Σάββατο 28 Μαρτίου, καλούμε τους πολίτες σε ολόκληρο τον κόσμο να σβήσουν τα φώτα τους για μία ώρα – την Ώρα της Γης. Στόχος είναι να συμμετάσχουν 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι, σε περισσότερες από 1000 πόλεις, και όλοι μαζί να αποδείξουμε πως είναι δυνατόν να δράσουμε ενάντια στην υπερθέρμανση του πλανήτη. |
|
|
|
<< Start < Prev 1 2 3 Next > End >>
|
Results 1 - 9 of 23 |