Στην εποχή της κρίσης

Στην εποχή της κρίσης οι προσφορές των super markets πολλαπλασιάζονται με στόχο να κερδίσουν τον καταναλωτή. Σημαντικό τμήμα τους, ειδικά σε περιόδους εορτών, καταλαμβάνει το κρασί. Σε διάφορες συσκευασίες, γυάλινες φιάλες, ασκούς κάθε μεγέθους συνοδεύει την αγορά κρέατος και πολλών άλλων προϊόντων. Ως εδώ τίποτα το μεμπτό, το αντίθετο, είναι ελπιδοφόρο που τα τμήματα marketing θεωρούν πως το κρασί σαν προσφορά είναι κάτι ελκυστικό για την πλειοψηφία των καταναλωτών. Σε όλα όμως υπάρχει ένα μέτρο, πρόσφατα μεγάλη αλυσίδα πρόσφερε φιάλη 0.75 Τοπικού Οίνου(μάλιστα!) με την αγορά μεγάλης συσκευασίας χαρτιών υγείας. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα, η συγκεκριμένη εικόνα δεν παρουσιάζει αυτό που είναι και αυτά που φιλοδοξεί να αντιπροσωπεύει το προϊόν που λέγεται κρασί

4/2010